Chell-Lio.reismee.nl

Israelisch zonnetje

Lieve vriendjes en vriendinnetjes,

Ondertussen zijn we al een paar weken verder sinds het vertrek van Rachella en ikzelf richting Israel. Sinds vorige week woensdag 17 Februari zitten we samen in Eilat in de heerlijke zon. In deze kleine week heb ik voor het eerst een israelische verjaardag meegemaakt met een overvloed aan eten, heel veel eten. Verder heb ik niks te klagen over de huisvesting (Ons eigen appartementje) voorzien van alles wat we nodig hebben. Afgelopen vrijdag was het tijd voor mijn eerste sabat lachaim het wekelijkse israelische ritueel waarin opnieuw een heleboel eten werdvoorgeschoteld.Hebben we al feestjes op het strand gehadinclusief kampvuur, op verboden terrein bij de grens van Jordanie. Jullie merken het vast alweer zodra Rachella en Lio van de partij zijngebeuren er weerspannende avonturen. In alle tussenuren die we mogen benutten liggen wij heerlijk op het strand, want ja het is warm heel erg warmen ons hoor je niet klagen geen moment. Ja lieve mensen de verontrustende berichten uitNederland dat het nog steeds zou sneeuwen en regenen laten wij op deze dagen even ver achter ons. Terwijl Rachella zich in het zweet werkt op Veranda Beach tijdens haarKite-surf lessen, lig ik te genieten van hetzonnetje op de boot of op hetoverheerlijke strandbedjein de volle zon. We eten wat in derelaxte loungecafeetjes aan het strand, halen een ice coffee of een muntthee op de boulevard, en gaan met de geur van aftersun en rode wangetjes ons bed in.

We're still going strong!

We genieten

Dikke kus

Chell & Li

Myrt

Eyy meiden,

Nou jullie vervelen je niet in ieder geval!
Leuke foto's ook :)

Keep up the good work:P

Kuss Myrt

chris

Hoi meiden dat ziet er gaaf uit. Vooral dat bedje op het strand lijkt mij een hele straf! Wie is dat mooie kleine meisje die Raz vasthoudt? Heerlijk dat jullie zo genieten. Dikke kus

Miranda

Ha lieve meiden, Wat een leven. Ik ben niet jaloers hoor. Het komt in Nl met bakken uit de hemel en wat moet je met een zonnetje? Enjoy!!!
Dikke kus
Miranda

kyra

hoi meiden, hoop op veel mooie verhalen (beelden) en plaatjes dan zijn we er een beetje bij.
Enjoy! maar dat doen jullie sowieso. Grappig de mollie bv dacht even dat het over de mollemaatjes ging.
Liefs Kyra

Henri

Hoi meiden. Ziet er heel cosy uit. je voelt de warmte uit de foto's komen. Heerlijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eilat here we come

Jade

JAAAAAAAAAAA MANG.. PON DI RIVA UP THERE.. FAYA LOBI.. I SABIIII.. hehehe Kei coowl die foto's weer! LACHENN.. Talki to u both sooooon ;) ya digggg..

Love jullie! Xx

Riom

Nouhou.. ik wil ooook!! lekker liggen op het strand, met een koud drankje en de zoute zee.... *aaahhh*. naja... iig heb jij het lekker :P klinkt allemaal super. maar dat is het altijd met jullie toch? :P
XXX (dutch style :P)

julia

Hoi rachella en lio
alles goed?
het was erg leuk om jullie te skype
ik hoop dat jullie nog veel op het strand gaan zonnen
xxxxjulia ballak :-)