Chell-Lio.reismee.nl

Happy Bday Chella en Gaksameach!

Lieve mensen thuis,

Voor de 2e keer heb ik mijn verjaardag lekker in de zon gevierd. Ik wil jullie bedanken voor alle lieve smsjes en berichtjes. Hoe hebben we het gehad? Nou..

22 Maart 2010,

Na een hele lange dag op het strand in een heerlijk warm zonnetje besloten wij om onze maag te vullen bij het heerlijke restaurant van mijn nicht Ronnit. Eenmaal aangekomen lieten wij ons de sushi voorschotelen die ons de keer ervoor heerlijk had gesmaakt. Met onze maag gevuld liepen wij voldaan richting onze 'stamkroeg' waar het 4 jarige bestaan gevierd werd. Met een hoop geschreeuw (gezang, ja esther) en gefeest. Lees : 'I Shot The Sheriff' 'Youuuu Betterr THINK' 'A,B,C' lalala.. was de avond compleet. Strompelend met zere voetjes en na galmende oren vielen wij lekker in slaap.

23 Maart 07:30 PAHM PAHM PAAHHHMM

Gestommel in het huis, (denkend dat de verdomde kat weer door het gat in de kast het huis binnen is gedrongen) (true story!) maar nee, ik voelde me zwaar beroerd en leek totaal nog niet ready voor mijn verjaardag.

24 Maart 00:00

HAPPY BIRTHDAY CHELLA!! Not so happy.. still sick..

Later op de dag kreeg ik mijn bruine kleurtje terug en was ik inderdaad ready voor mijn verjaardag, want tenslotten had ik een super mooie bday dress gekregen. Waar gaan we heen, wat gaan we doen? Ik wist nog van niets toen lio fluisterend met mijn vader aan de telefoon zat. Toen hij ons kwam ophalen, zei lio in alle haast 'liefieveel plezier ik ga niet mee, oke doei' wat gevolgd werd door een 'Lio what the f? ik vind dit niet leuk hoor?' Lio die ondertussen verplicht een sprint moest trekken naar mijn vaders huis, ik nog steeds verbaasd in de auto afvragend wat we nou gaan doen. Eenmaal aangekomen bij mijn vaders huis was het maar al te donker, terwijl ik de tuin in liep werd ik enorm verrast door familie en vrienden die uit volle borst 'Yom Huledet' begonnen te zingen. Maar waar is Lio? Kado's werden in mijn handen gedrukt, 'open maken open maken' 'NEE WAAR IS LIO?' 5 minuten later kwam Lio bezweet en en hijgend op haar slippers aangesjokt 'Verassinggg' jeeuj.. Nu kon het feestje echt beginnen ;)

Maar het aller mooiste was dat mijn tante op mijn verjaardag is bevallen van mijn nieuwe mooie nichtje (zonder naam, ja daar mag je hier blijkbaar ruim een maand bedenktijd voor nemen na de bevalling)

29 Maart PESACH

Het Joodse paasfeest is het feest van de uittocht uit Egypte. Pesach duurt 7 dagen, het hoogtepunt is de bijzondere maaltijd op de eerste avond. Zo gingen wij met hongerige maagjes richting mijn oma's huis waar de tafel al sierlijkgedekt stond. Maar voordat er gegeten mag worden is het van belang dat er voorgelezen wordt over de uittocht uit Egypte. Dit verhaal duurt echter (na onze verbazing) ruim een uur,en kauwt Lio ondertussen op een stukje rauwkost om de honger te stillen. Na dit mooie ritueel hebben wij met z'n allen genoten van het dine. (en dat doen we morgen nogmaals tijdens de barbeque)

Mochten jullie je afvragen wat de foto's met bril en getekende snorretjes inhouden, vraag het dan niet aan ons. Ineens heb je het..

Met heel veel liefde, (en paaseieren voor jullie)

Lio & Rachella

Reacties

Reacties

chris

Hoi meiden wat ziet het er toch weer heerlijk uit. En Rachella je bent echt een snoepje in die jurk. Zo zie ik je niet vaak. Jullie zitten al een beetje in de paassfeer. Nou hier geen mooi paasweer en ik mis natuurlijk eieren zoeken met Lio. Helaas, dikke kus voor allebei

Sussanna (moedertje)

Schatjes, de tocht uit Egypte heeft 40 jaar geduurd, dus, een uur lijden is niet zo erg...

Goed om jullie zo te zien stralen.
Dikke kus vanuit Almere.

S+M

Charles

Hoi Rachel / Lio,

Het is weer snel gegaan, jullie vakantie. Ik hoop jullie weer snel te zien, inderdaad als de vulkaan daar op IJsland het doet toelaten dat jullie mogen vliegen. Ik zie jullie volgende week weer. Dikke kus, X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!